pirmadienis, birželio 28, 2010

In which country is Lithuania?

Kaip mane jau ir įspėjo, grįžti į darbą po kelių poilsio dienų truputį sudėtinga. Taip jau gavos, kad dirbau ne virtuvėje, bet bussinau, ir restoranas iš pradžių vėl atrodo didelis, todėl vėl prireikė laiko apsiprasti. Tiesa, stovėjimo be darbo ir mindžikavimo vienoj vietoj beveik nebuvo, nors vertimosi per galvą - irgi. 

Šį kartą su manimi dirbo jamaikietė ir pirmą kartą pati atsidūriau situacijoje, kai žmogus tikrai nelabai ką apie tą Lithuania suvokia. Kai pasakiau, kad esu iš Lietuvos, kitas jos klausimas buvo - in which country is Lithuania? Turbūt atrodžiau pakankamai sutrikus, nes ji pati pasitaisė - ar čia ir yra šalis? Palyginimui, Džekas, su kuriuos dirbau anksčiau, aiškiai įsivaizdavo, kur yra Lietuva - išvardino man ir Skandinavijos šalis, ir Estiją, ir kad Lietuva yra žemiau. Panašu, moko juos geografijos mokykloje :) Vakar Piteris su draugu gaublyje taip pat ieškojo Lietuvos - galiausiai vis tiek man teko parodyti pirštu, nes nors ir ieškojo maždaug ten, bet mažą lopinėlio LITHUANIA nepavyko pastebėt. Viena padavėja darbe taip pat nustebo, kai pasakiau, jog esu iš Lietuvos, nes tai nelabai įprasta šitame restorane. Kiek pastebėjau, salėje dirba beveik vien tik amerikiečiai, o virtuvėje daugiausia jamaikiečių, brazilų, meksikiečių. Kai kurie angliškai kalba su tokiu akcentu, kad sunkiai galima ką nors suprasti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą